معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: جداسازی بین مسیر اتوبوس و مسیر خودروهای شخصی با نرده یا جدول نخواهد بود و مطمئنیم که شهروندان از مسیر ویژه عبور نمیکنند و ما مجبور نمیشویم که از سرب، نرده یا آیلند برای جداسازی استفاده کنیم.
کاظمی گفت: فقط در محل تقاطعهای مهدی، فرامرز عباسی، ابوطالب و چهارراههای قبل و بعد از میدان جانباز، خط فرار برای خودروها ایجاد میشود.
وی خاطرنشان کرد: جداسازی مسیر اتوبوس و خودرو با نرده، 100 متر مانده به تقاطعهای یاد شده انجام میشود تا اتوبوسها قبل از رسیدن به چراغ راهنمایی در مسیر ویژه خود و پشت چراغ راهنمایی قرار بگیرند. با این کار سرعت حرکت اتوبوسها نیز افزایش مییابد.
منبع :تسنیم
انتهای پیام/
نظر شما